18.01.2011

Okunmalı..

Aslında bu blogta 2 kişiyiz, ama sevgili kuzenim yoğunluğu sebebiyle şu sıralar pek dahil olamasa da, eminim ilerleyen zamanlarda katkısı büyük olacak. Genç yaşına rağmen oldukça iyi bir film ve müzik arşivine sahip. Fikirleri ve önerileri ilginizi çekecektir mutlaka.

Gelelim benim önerime..

Kitap okumak çok büyük yer kaplıyor benim hayatımda. Kendimi bildim bileli başucumda bir kitabım olmuştur. Zaman zaman fırsat bulamadığım olsa da içim içimi kemirir o kitabı bir an önce bitirebilmek için. Çok önce okuduğum ama en beğendiğim kitaplardan biri olarak aklımda kalan bir kitabı paylaşmak istiyorum.

İrfan Orga' nın yazdığı " Bir Türk Ailesinin Öyküsü" adlı roman oldukça akıcı, etkileyici bir roman. İrfan Orga' nın kendi hayat hikayesinden yola çıkarak kaleme aldığı romanda ailenin savaş öncesi, savaş dönemi ve savaş sonrası hayatı anlatılıyor. Yaşanan değişim beni gerçekten çok etkiledi. Öncesinde oldukça varlıklı olan bir ailenin, karneyle ekmek aldığı döneme doğru keskin bir geçiş anlatılıyor. Birçok savaş dönemi romanının aksine çok akıcı ve içten bir roman.

Herkese okumasını ve kitaplığında bir yer ayırmasını öneririm..

3 yorum:

  1. evet okunmalı çok güzel ve yaşanmış bir konusu var.

    YanıtlaSil
  2. ben de çok beğenmiştim, ve şimdi kitaplığımda duruyor..yeniden okumak için unutmayı bekliyorum:)
    bu arada hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle tekrar okunacak bir kitap :)
    hoşbulduk çok teşekkürler siz de hoşgeldiniz blogumuza :)

    YanıtlaSil